Söndag

Godmorgon! Jag sitter här och äter frukost nu,Macka och dricker
cappucino.
Dagen idag kommer nog vara tråkig som bara den.
Jag hade tänkt att bara vara hemma för att jag orkar inte att
åka någonstans plus att jag måste plugga lite.

Nästa vecka kommer vara rätt skön. Vi kommer att ha tre temadagar
och så slutar vi tidigare varige dag. Vad jag har hört iallafall.
Annars är det bara ett svenska prov på fredagen och en engelska uppsats
som ska in på fredagen. Dagarna innan kommer vara sköna.


Jag har blivit jätte förskyld. Kan knappt andas med näsan och
är hes i halsen. Då passar det ju iofs rätt bra att bara vara hemma och ta
det lungt idag.

puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Längtar efter dig med :)

Fin blogg design..!

Vad ska du göra på tisdag?

2009-02-15 @ 13:49:43
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0