Tisdag

Hej på er! Här sitter jag och fryser, Hihi har nyss vart ute och jag blev mulad ett antal gånger.
Känndes jätte mysigt när man fick in snön både i munnen och innanför kläderna.
Sekunden efter ligger jag i snön och försöker ta mig upp då tre styckna står och
bombar mig med snöbollar.
Känndes riktigt skönt när man fick dom i huvudet. Jag kände mig
som ett jävla offer.
Haha men nu är det över och jag är helt blöt men ska strax byta om.
Senare blir det film och chips med dipp. Mums.

Det har vart jätte dålig uppdatering på sistonde, eller vad tycker ni?
Jag har i alla fall tänkt på att kanske ta bort bloggen.
Inte för att det är tråkigt att blogga utan för att den här bloggen är
så oseriös och ointressan.
Kanske kommer jag skapa en annan blogg som först och främst inte kommer
vara för mina vänner utan för alla andra. Självklart kanske ni hittar dit men då
får ni göra det på egenhand.Och jag har vissa själ till varför det inte ska få vara
till för vissa personer men därimot kommer jag kanske lämna ut den till några få.
Eller så kanske jag ångrar mig i efterhand och länkar från den här bloggen till alla
för den här bloggen kommer fortfarande att finnas kvar men att jag
inte kommer att uppdatera på den.

Men inget är bestämt ännu.
Jag måste tänka på det lite och jag vet inte vad ni tycker, men en så länge
fortsätter jag att blogga på den är bloggen så får vi se hur de blir.
Blir det bra? (:


( Bilden har inget med inlägget att göra )
PuSs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Stolt fotograf! :)

K R A M

2009-02-24 @ 22:16:58
URL: http://elssaan.blogg.se/
Postat av: Lisaaa :)

Ta INTE bort Bloggen!! <33 :)

2009-02-25 @ 18:50:51
URL: http://dubbellife.blogg.se/
Postat av: Jennie

fortsätt blogga! :)<3

2009-02-28 @ 10:07:03
URL: http://rodhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0