Tisdag

Hejjs!
Herregud vad jag är trött! Det kommer nog inte bli så långt inlägg just
för att jag är trött.Kommer fan somna på tangentbordet snart, haha.
Jag vet inte varför jag är så trött. Jag brukar inte vara det och jag har inte
gjort något speciellt idag heller.
Menmen, Min dag har vart soft, behövde nästan inte göra något i skolan
eftersom vi har tema dagar nu. Vi hade grupp arbete då jag fick vara med
Vassilis och vi kommer ju sååå bra överens! uhm de brukar sluta med
tjaffs och så fort man tittar på honom så säger han bara "kom då!" haha sen påstår
han att jag och Tanya mobbar honom medans han säger bitch till oss hela
tiden xD
Sen fick vi kolla på film resten av dagen och vi slutade kvart i två.

Efterskolan åkte jag hem till Tanya och pluggade lite sen drog vi
hem till mig och spelade rockband ett tag.
Där efter dissade hon för sin Simmning -.-
Och nu har jag målat mina naglar svarta. mihi det blev fint och inte
kladdigt för en gångs skull.

Nu ska jag kolla på tv lite. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0