Torsdag

Hejhej! Idag är jag hemma tidigt. Orkade inte göra något
efter skolan och K dissade mig för sina kompisar -.-
Det var sista tema dagen idag och vi har kollat på film hela dagen och
redovisat lite grejer vi jobbat med under dom här tre dagarna.

Imorgon är det vanlig skoldag och vi har svenska prov.
Efterskolan ska jag och Tanya shoppa, men vart är inte riktigt bestämt
anntingen ska vi till Nacka forum eller så åker vi in till stan. Direkt efter
skolan ska vi åka så därför kommer jag inte uppdatera förens på kvällen.

På lördag kanske jag ska på någon "fest" fast det är inte riktigt
bestämmt Tanya vill att jag ska gå.
Tanyas kompis ska tydligen ha någon fest
och hon hade sakt att Tanya skulle/fick ta med sig någon vän om
hon ville, och Tanya vill inte vara där själv eftersom hon inte känner några som
ska komma så därför tvingar hon nästan mig att följa med...
Men jag vet seriöst inte om jag vill, Jag vet inte ens vem den där tjejen är fast
det skulle tydligen komma massa killar så då lär det säker bli skit skoj :)
Men jag tror kanske inte att jag ska dit. Inget bestämt!

Så nu ska jag kolla på film, skriver senare ♥

Kommentarer
Postat av: Lisaaa :)

Vadå inte fråga mej`j?? asså om festen :P

2009-02-20 @ 17:31:04
URL: http://dubbellife.blogg.se/
Postat av: Caroline

Mihi Du och Tanya är väl osams det kanske är därför? <3, Sen så total dissade ju du och Jenny oss igår så vi hade inte så mycket att säga till er eftersom ni vägrade prata med oss..

2009-02-20 @ 20:30:37
URL: http://caarolinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0