Torsdag- kväll

Tjao! har precis plattat håret så nu slipper jag göra det imorgon på
morgonen, det värsta var att jag brände mig igen, men den här gången
på halsen..Hur lyckas jag?

Imorgon är det ju inte bara fredag utan sista skoldagen och sen
sportlov! <3 Kommer inte sakna nått, Jo de kommer jag visst kommer
sakna en speciel person grymt mycket.

Menmen nu till saken som jag tänkt skriva om i det är inlägget..
Jag vill ha nya vänner..Alla bara sviker och blir sura för allting..Sabbar gör dom
också. Nu menar jag inte att jag vill byta ut mina vänner sådär, men att
jag vill ha någon som man kan prata med utan att man tolkar det som ett
skämt, skrattar eller inte ens bryr sig, helt ointresserade vill säga.
Allt blir så mycket jobbigare när man inte har någon man kan berätta saker
för, Jag kan helt enkelt inte lita på mina vänner, eller jo det finns en jag
kan lita på men den personen går inte ens i samma klass vilket gör att
vi inte ses så ofta.
Finns så mycket att skriva men jag har inte tid för att skriva en super lång text nu
men det jag skrivit det står jag för!

Och jag vet att ni som känner mig läser bloggen, och ni kan faktiskt ta åt er
det här och det är inte för att vara dum eller så utan för att de
 faktiskt är ni som kan tänka efter lite också.

Kommentarer
Postat av: Lisaaa :)

Förlåt om det är jag :( <33 Älskar dej ändåå... Spelar ingen roll vadd du säger gmn <33333

2009-02-20 @ 17:32:30
URL: http://dubbellife.blogg.se/
Postat av: Caroline

Texten är nog inte riktad mot dig så mycket gumman, älskar dej också <33

2009-02-20 @ 20:35:17
URL: http://caarolinnes.blogg.se/
Postat av: Tanya

de är lungt lisa hon menar mig :´(

fast carro du överdriver lite :)

Din älskade tanya

2009-02-20 @ 21:43:29
Postat av: Caroline

Tanya det jag skrev det överdrev jag inte med. De är så jag känner och det är precis så ni är, du erkände det ju iofs själv det idag menmen, desutom

vet inte du hur jag känner och tycker maha <3

2009-02-20 @ 21:51:08
URL: http://caarolinnes.blogg.se/
Postat av: tanya

meh carrro ge dig lite sant kanse de e :) (L)



<333

2009-02-20 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0