Lista

OM MIG;
Namn: Caroline
Ålder: 13 snart 14
Familjemedlemmar: 5
Pojkvän/Flickvän: nej
Husdjur: nej
Boende: Tyresö, Hus

(PERSONLIGHET) JAG ÄR;
Blyg: Ja
Smart: Ehe nej
Långsam: Nej
Stressad: nejdå
Tålmodig: Haha inte direkt
Öppen: nja
Ärlig: Yes
Positiv: Jadå
Kär:  ingen kommentar.
Rolig: Ingen aning
Ansvarsfull:  Mja

(VÄNSKAP) JAG HAR;
Svikit en kompis: har hänt..
Förlorat en bästa vän: ja
Sagt att jag älskar en kompis: haha alltid!
Sovit med en killkompis: har hänt.
Sovit med en tjejkompis: Ja.
Pussat en av samma kön:  någon gång ja.
Strulat med en kompis: ne
Slagit en kompis: mihi ja, men inte hårt?!
Berättat hemligheter: mhm

(KÄRLEK) JAG HAR;
Blivit sårad: många gånger.
Haft stadigt förhållande: nja
Tagit någons kille/på-g-kille: vem vet
Krossat någons hjärta: uhm..Ja
Gett någon ditt hjärta: jarå
Sagt att jag älskar någon och menat det: Japp
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Ja tuvär.
Varit otrogen: Ne

(FAVORITER) FAVORIT;
Låt just nu: Vet inte
Pryl: mobil
Förälder: båda
Film: ingen aning
Bok: gillar inte att läsa, så nej ingen favorit.
Händelse: Vet inte :)
Lärare i skolan: absolut ingen
Plats: sängen
Frukt: vindruvor

(ÖVRIGT) JAG HAR;
Sytt: nej
Opererat mig: nej
Cyklat omkull: haha många gånger
Sjungit i duschen: jupp
Hoppat bungyjump: nejnejnej
Kallat någon hora: ja
Satt mig på en humla: ne
Fobi för något: jadå
Sett någon dö: nej
Varit på begravning: ja
Sagt att jag hatar någon: Japp
Bytt ut mjölk mot vatten i mjölkpaketet: nej?

LIVET;
Svart eller vitt: svart
Rött eller blått: Blått
Skriva eller tala: beror på
Vatten eller cola: cola såklart
Nagelbitare: nej
Mobil eller mp3: mobil <3
Kille eller tjej: Kille
Lösgodis eller choklad: lösgodis
Tjej- eller killkläder: Tjejkläder
Film eller serie: Serie
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa: Ljus
Frukt eller grönsak: frukt
Kärlek eller vänskap: Vänskap
Pappas eller mammas mat: mammas
Bio eller hemmakväll: hemma kväll
Samvete eller egoist: vet inte

Hittade listan på någon annans blogg.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0