1 Januari

Hejsan!
Jag vaknade..hm...Halv 12 idag och så låg jag kvar i sängen och  messade
med nåra sen var de dags at gå upp.
Jag ska vara med Tanya idag, eller ah snart dåra.Får se vad vi hittar på.

igår var det ju nyårafton och de var fett kul.
Vi åkte ju till våra kusiner.Först åt vi,skit gott var det,Sen gick
Jag,elin & niclas ut och smällde raketer,haha en liten tjej va fett
rädd när vi smällde...mahah.
Sen gick vi in och körde singstar..höhö o sen gick jag och Elin upp
till hennes syrrasrum och kolla på film o låg i hennes jätte sköna säng(hon har
en såndär man kan styra,upp o ner,ni vet=)) Mja sen gick vi ut vid 12 och
både sköt och kollade på raketerna..höhö sen gick vi in igen och
fortsatt kolla på film tillslut somnade Elin, Vid ett kanske? Och jag fortsatt
tills klockan va runt två då gick vi hem.
Mja de va typ så nyårsafton va för mej ;)

Niclas


Bilderna blir inte direkt bra när man tar med mobilen..Men dom duger.

Aaw Elin sover <33

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha , mupp bild:)

Fy faan vad kul det var när vi tände raketer

och när den där tjejen bah skrek :) Haha !

2009-01-01 @ 13:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0