Att åka skridskor idag...

....Var faktiskt kul. Vi åkte runt Alby, eller heter det så? Aja
själva banan var jätte lång men vi tog oss runt. Niclas var nog den som ramlade
mest han ramlade hela tiden när han skulle "styla" för oss.
Jag där imot ramlade bara två gånger och Sandra en.
Haha satan vad vi skrattade åt varandra idag alltså.
Sandra var snäll, Hon drog mig då och då eftersom jag
fick en väldig astma ett tag.

Sen efter ett tag åkte jag med pappi hem för dom andra skulle
till centrum och nejtack..Jag åker inte dit i o nödan när jag endå inte
behöver något. Jag hatar tyresö centrum.

Jag lyckades ta några bilder på isen :)

Sandras ena skridsko satt löst så mammi knöt om den. (mamma gick runt banan)

Medans jag väntade på syster så försökte jag skriva  på isen;)

Sandra & Niclas

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0