Fredag

Hejhej! Hur har ni haft det idag?
Dagen har varit ganska bra iallafall.Skolan är självklart alltid jobbig men den
var helt okej idag.
Nästa vecka ska jag plugga bättre iskolan, Jag har typ inte fått ett
skit gjort den här veckan.
 Tror nog dom flesta tyckte att jag satt och störde idag på lektionen,heh.
Min lärare tyckte iaf att jag hade blivit konstig idag xD lite flummig bara ;)
När skolan slutade åkte jag och T hem till T.Vi började prata med
en som bor i nått annat land. Han skriver ju också bara på engelska, haha fett
dålig jag är men han addade iaf
 mej på msn sen, (eftersom vi var inne på Tanyas msn)
Haha jag bah: jag är fett cool (fast på engelska) han typ:fattade inte, thihi.
Därefter gjorde vi lite andra saker, Men tänker inte tala om vad (:

Nämde jag att jag brände mej på plattången igår?, duktigt. Har ett rött 
bränn märke i pannan nu.De gör ont :/. höhö.
Aja ska nog göra nåt annat nu, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0