Godmorgon

Gud så tidigt jag vaknade idag. Vaknade runt nio jag hade gärna velat sova
längre men min brosa började spela rockband då. Gulligt av honom! -.-
Det skulle vart en annan sak om jag kunde somna om men de gick inte,
Inte när man hör att de bankas på trummorna hela tiden.
Jaja de var bara attt gå upp och äta frukost, Fil med flingor.
Sen tyckte jag att det var dags att blogga lite :)

Men vad jag ska göra idag då? Det är inte riktigt bestämt än.
Mina små kusiner ville att vi ( jag, syster & bror) skulle åka skridskor med
dom i alby eftersom mormor och morfar bor där. Jag känner egentligen inte
att jag har någon lust med det men okeej ett litet tag går väl alltid.
Det är ju ennu tråkigare att bara vara hemma.

Jag skriver senare! Jag ska försöka ta lite bilder idag också om jag kommer ihåg.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Carro

Missa inte chansen att vinna ett jätte sött halsband i min blogg! =)

2009-01-31 @ 15:36:49
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: lillan

hur då, vart då o hur sött?!

2009-01-31 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0