Lördag

Äntligen är det lördag. Jätte skönt att få sova ut. Jag gick upp för typ
2 timmar sen. Jag tänkte skriva då men det funkade inte så jag gick och
körde rockband med Niclas istället.

Senare idag ska vi på nån resturang med min kusin, Jeanette och
hennes familj. Jag tror vi ska  åka dit vid 4 för att det alltid är mycket folk där
och man kan tydligen inte boka (har vart där förut) så man får liksom vänta o blablabla.
Jag kan inte skriva så mycket nu, utan skriver när jag kommer
hem istället, tror jag.


hihi, T och jag (gammal bild)
puss.


Kommentarer
Postat av: lillan

Myttar du för? :'(

2009-01-17 @ 21:51:49
Postat av: Carro

hah va?:)

2009-01-17 @ 22:22:14
URL: http://caarolinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0