Lördag

Gud vad den här dagen har gått fort. Den är ju iofs inte slut ännu men endå.
Jag kom hem för några timmar sen efter att ha vart med Tanya.
Ett tag fick vi tråkigt så vi gick ner till ett ställe och började skjuta raketer i vattnet.
Skit kul var det. En video finns på Tanyas blogg, fall ni vill se ;)
Efter vi skjutigt upp alla så gick vi in och gick in på datan och blev medlemmar på
youtube, haha så nu kanske det kommer några video klipp då och då. Vi får se.

När tanya skulle följa mej hem så var de skit halt satt vi kom inte upp
för en backe på  typ as länge. Vi gled bara ner hela tiden, heh. När jag väl kommit
hem så åt jag och familjen middag.
Därefter har det inte hänt så mycket.


menmen, nu ska jag göra en annan grej. Jag tror jag lägger in nån lista lr nått sen
om jag får allt för tråkigt :)

Kommentarer
Postat av: Tanya

Gud va söt du é!..!

Fast de e du alltid!.!.. (L)(L)



// Tiffanyw

2009-01-24 @ 22:26:46
Postat av: Lillan

Gangster cajjo posar ;)

2009-01-25 @ 17:01:02
Postat av: Elin

Fint Carro. Men hur gör du så dära på dem dära bilderna? <333

2009-01-27 @ 08:29:34
URL: http://elssaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0