Måndag

Hejsan! Idag vare ju skola, som alla nog vet. Den gick lite halv segt sådär.
Vi hade ingen idrott utan fick gå en promenad istället.Pjuuh. Vi som skulle ha
bip-testet (stavning) idag.
Det hände inte så mycket under dagen, vad jag minns.Men jag kommer ihåg att
näst sista lektionen var fett kul. Tanya och jag satt och as garva typ.
Efterskolan åkte Jag och T hem till T och var där några timmar.Sen gick vi
hem till mig och ni vet nog vad vi gjorde här.heh. Satan vad vi har skrattat idag.
Jag har jätte ont i halsen (a)

Det känns väldigt segt att de är måndag. Jag vill ju vara ledig.Och det är
så långa dagar i skolan så man somnar ju nästan på lektionerna för att
man blir så trött. Hur som helst Vad har ni gjort idag då?

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0