Måndag

Hej!  Den här dagen har gått riktigt fort.
De har väl inte hänt så mycket idag.Det vanliga anntar jag.
Idrotten var as rolig. När de inte gäller stora bollar så äre ju alltid kul ;)heh.
Jag fick jobba sjukt mycket i so,n idag. Man måste göra klart massa kursser till
på onsdag.suck.

Aja efterskolan gick jag åkte jag hem. Var inne på datan, laddade ner lite musik och sånt.
Pluggade lite svenska också.Fett duktigt =)
Jag har fått laddat min mobil 2 ggr idag. Fast har ju iofs pratar nåra timmar i den idag också.

Smsar lite med Linn, vi ska mötas imårn innan skolan.Sen slutar vi så sent imorgon.fan.

Aja fett tråkgit inlägg, eller alla inlägg är tråkiga. Ska iaf gå och lägga mig om nån
 timme lr så och jag har inte så mkt mer att skriva nu så godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0