Måndag

Hey! Hur mår ni? Jag mår iallafall bra.
Dagen idag har vart riktigt bra trots att det bara är måndag.
På morgonen fixade vi skridskor åt Tanya satt hon kunde åka. Ja så de blev
inte tråkigt att åka, som jag hade trott eftersom T egentligen inte skulle åka.
De var jätte skönt att vi var så nåra som åkte. Det skulle vara två klasser
men från dom två klasserna så var det kanske bara 15 styckna som
var med. Rätt så skönt faktiskt :)
Det enda dåliga var att vi åkte utomhus. Vi tog rätt många
bilder också. (se längre ner)
Alla som inte kunde fick lära sig att åka baklänges och sånt som man tydligen måste kunna.
Hehe, det var svårt (aa) Juste jag ramlade bara en gång =)
Efter vi åkt i typ en timme så hade vi en timmes rast och sen lunch direkt.
Därefter hade vi bara tråkiga lektioner.
                    Bilder nu!

Mickis, Tanya & Jag

Tanya & Elin

Mickis & Jag. Ifall ni undrar så håller jag i en vante också, Haha jag har
alltså inte sån stor hand :O

Hihi.

Haha jag är jätte duktig på att åka, egentligen :)

Jag och Tanya på rasten. ehe (?)

De vart många bilder det. Jag är extra snäll idag (:
För ett litet tag sen kom jag hem från Tanya. Vi har haft as kul hemma hos henne.
Vi spelade in en video som nog blev rätt bra (: ah och sen gjorde vi lite andra grejer.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: lillan

egentligen? :) visst visst ;)

2009-01-26 @ 23:18:26
Postat av: Carro

Haha ja (a) du vet vad som skulle hänt om du åkte

med mej, så tyst nu :)

2009-01-27 @ 19:54:43
URL: http://caarolinnes.blogg.se/
Postat av: Lillan

Okej.. förlåt ¨:'(

2009-01-28 @ 10:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0