"Marian, Again"

Tjao!
Ja, Jag har precis kollat på första delen på filmen "Marian, Again"
Den handlar om ett vanligt familjeliv då pappan i familjen får syn på
sin flamma som försvann för 15 år sen. Han får syn på henne och
går fram till henne men hon vet inte vem han är, och det enda hon vill är att
han ska lämmna henne ifred.

Dock är det rätt läskiga sener (?) i filmen om ni frågar mig.
Men jag är ingen sån som kollar bort när det kommer något läskigt
utan jag måste ju se vad som händer, Annars missar man ju alltid något.
Kanske är det bara jag som tyckte att den var lite läskig. Hehe.

MenMen.. Nu är det väl dags att se del 2 av filmen nu, Om inte så gör jag det
någon annan dag för jag måste värkligen ta tag i pluggandet nu :s
DVD Film: Marian, Again
( Bild från Google )

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0