Söndag

Hej på er!
Ja ni, Jag skrev inte igår när jag kom hem eftersom jag inte orkade, jag vet, lat (a)
De blev inte den resturangen som var tänkt att vi skulle äta på.De var för mycket
folk så man skulle få vänta i  2 timmar och endå inte få sitta och äta tillsammans.blö.
Men vi åkte till en annan resturang istället.

Innan vi åkte hemifrån så kom mamma och pappa hem med 2 datorer till
mej och Sandra. Fett snällt <3  Haha visste inte ens att dom tänkt att köpa till oss.
Mja så idag har vi vart på ikea, Jag, mamma, Sandra & Mattias. Vi köpte skrivbord.
Osmart av mej som precis hade slängt ut mitt gammla skrivbord.heh.

Nu sitter jag iaf här och vi har kopplat in datan och så ;)
laddade ner msn för ett tag sen med de allra nyaste och de vill inte jag ha för att
allt blev helt rörigt och konstigt. Någon som håller med?
Jag ville ju bara ha msn plus men man var typ tvungen att
ladda ner de andra också lr nått?. Aja får se hur man fixar det.

Måste få ordning på lite grejor.
Imorgon är det skola också.Suck.

Aja ni får ha det så bra. Puss.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Thihi gå in å kolla på sandras dator sen, den är jätte fin nu :) Alla program funkar som det ska å man får inte upp massa varningar från windows när man startar nya program! :P /flex

2009-01-19 @ 10:48:11
Postat av: Carro

Fett najs, Jag ska kolla hennes dator sen :)

2009-01-19 @ 17:21:08
URL: http://caarolinnes.blogg.se/
Postat av: Lillan

cajjo, hon blev itne så glad när du kollade sist(A)

sandra hata mej itne :'(

2009-01-19 @ 18:13:53
Postat av: Caroline

Hahaha, näe(a)

undra om hon ens tänkte på att jag satt och snackade med dej samtidigt xD

2009-01-19 @ 21:34:09
URL: http://caarolinnes.blogg.se/
Postat av: Lillan

haha vet inte... men hon kanske ville skrämma upp mje med ;/

2009-01-19 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0