"Tanya/sekreterare Carro deep förvirrad"

Hej skit ungar!
idag så har det vart fett uselt i skolan, Carro o jag  har dissat Michis HELA dan. :) (skit skönt)
Vi har blivit slagna hela tiden "vilket brukar hända varje dag", fast vi è fett coola.
Carro har blivit fett flum dom senaste dagarna (kallar mig lite allt möjligt) fast det är fett gulligt, nu har hon typ fått för sig att jag heter T-piller :-s.
Hur som helst på NO så dissade vi michis rättare sakt hon fick inte vara med oss lika så på matten.
Vi började bygga en fin fin propeller som snurrade halft, sen blev Carro uttråkad och började kasta sudd på michis o elin hon va inte särkilt smidig"blev upptäckt hela tiden".
carro har varit VÄLDIGT trött dom senaste dagarna har försökt över tala mig att hon ska få sova på mig, hon får bara ligga halft på mig, en gång somna hon på mig, hon ZZzzznarckade till en gång fett sweet <33
Carro har blivit förälskad i en liten kille i 6:an han heter simon om ni undrar så kan ni mobba henne lite extra nu, han ser mer ut som en "aliens" om ni frågar mig.
Efter skolan åkte vi hem till mig, nu sitter carro och försöker bli vän med katten o samtidigt hälla en storoboy burk i ett litet glas inget av de funkar.
Just nu siter hon och driker upp våran sista sprit (oboy) höhöh

Okey kan inte skriva mer nu vi é liiite för flumiga just nu <333
 Carro laddar ner bilder för idag när hon kommer hem  om hon kommer hem

Jag älskar carro sjukt mkt <3433 haha meed flyt
harre debra schitt  ungar
   // Tanya/ T-piller ,Thiffayw, Tampa, Grabben, Bobban, stjorven, cp, mongo, fetto, tjock smock checka in mina smeck namn bara 


Kommentarer
Postat av: Lillan

vän med katten? :S ^^

2009-01-14 @ 19:14:24
Postat av: lisa

Hur lyckas ni? :P <33

2009-01-20 @ 15:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0