Tisdag

Hej!
Det har typ inte hänt något idag iskolan. Men efterskolan
åkte jag,Lisa och Tanya hem till Tanya. Vi pluggade lite, eller jag och Tanya gjorde.
Sen blev vi flummiga och satt typ och skrekåt en låt.
Uhm stackars katten (a) Mja sen hände lite andra saker som jag inte
tar upp här, hihi. När jag skulle hem skrämde dom upp mej as mkt.
Dom bah : akta dej för charlotte, du vet att de finns människor som hoppar upp
från diket, Du vet att där uppe är en blod fläck (vilket är sant också) , Du vet
att charlotte är där och väntar på dej. Ah massa sånna saker.Skit läskigt (a) heh.

Men iaf jag kommer nog inte skriva på några dar nu. Orkar inte och har andra
saker att göra. Så, puss till alla snälla människor där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0