Torsdag

Hejhej! Vaknade precis. har sovit enda sen jag kom hem.uhhm.
Jag har inte mått så där jätte bra idag. Eller jag började må bättre
efter lunchen men har
vart trött hela dagen, så jag har försökt sova på lektionerna och lallat runt  lite.heh.
Sen har jag mått illa också, vilket inte gjorde de hela så mycket bättre.blöö.

Vi skulle haft bip-testen på idrotten, men det blev inte så av någon
annleding utan  vi kommer ha det någon annan
lektion istället.Pjuuh (a) Jag kommer ju dö typ.
Vi fick köra bedminton (?) och Pingis på idrotten. När Tanya och jag körde bedminton så
kom två killar från en annan klass och fråga om dom
kunde vara med, ah och så va ja gmed Johannes och Tanya med Oskar.
De va fett kul (a) Sen körde vi pingis med dom
också..Lr dom ville att vi skulle vara med (a) Och jag vann på kung hela tiden. Fett bäst :D 
Vi garvade skit mycket under lektionen också.

Nu ska jag gå och göra lite andra saker :). puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0