Torsdag

Hejhej!
Fyfan vad skönt de är med torsdag. Jag gillar torsdagar.hihi :)
Jag kom hem för typ 40 minuter från en grej.
Sista lektionen iskolan idag var ju som sakt idrott.Super kul var det. Fast endå
jobbigt. Vi hade en fys bana och sen gympa grejer. Fysen var jobbig men
T och jag sprang för det mesta tillsammans. Efter det slutade vi ju
och vi träffade L på bussen :)
 
När jag kom hem hade niclas med sig 2 kompisar hem. Jag tänkte köra rockband
men så gjorde dom det satt då satt jag mej vid datan.Sen vid 5 åkte
 jag bort och nu är  jag hemma igen och har precis ätit.

Jag ska ladda in alla thesims spel nu (a) bara datan inte blir seg av alla :S
Haha mja, jag får se hur det går.

vad har ni gjort idag då?
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0