Söndag

Det känns trist att det redan är söndag,bara några få dagar kvar på lovet..hm
jag har själv ingen aning om vi börjar på onsdag eller torsdag, Jag tror torsdag
men alla säger olika,heh.

Idag har jag både vart med Linn och Tanya. Linn var jag med från12 till 15.00
skulle jag tro,anledningen till att vi inte var så länge var att hon hade
fotbolls match senare. Vi var ute och smällde raketer på någon plats
som är rätt öde där träffade vi på Niclas och Thimmy också och dom var
också ute och smällde raketer satt vi hade riktigt roligt,Var nära på att
få en i huvudet.Efter det gjorde vi gjort massa annat roligt.

Sen kom Tanya hem till mig.Tror hon kom vid 17.00 efter hon precis
vart i stallet.Vi gick ut gick en promenad,duktiga vi är ;) fast långt
vart det inte sen stannade vi vid ett lyse och pratade fett länge.
Pratade om allt och alla typ.
Vi blev rädda ett par gånger också.Mest jag men nåra gånger Tanya också.
När vi gick in så satt vi oss vid datan och kollade typ massa bloggar o bla bla bla.
Nu har hon gått hem :(

Tanya säger: Carro finns det något sätt att skippa skolan på ?
Carro säger: uuhm....hoppa från ett tak kanske,
Tanya säger: Haha "smart" du är.
Carro säger: visst är jag...kom ju inte på något  bättre :)


Mja jag anntar att ni tycker de var jätte tråkigt,men de va faktiskt roligare en så.


Niclas,Thimy och Linn

Tanya ville då inte vara med på bild idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0