Onsdag

Hejsan! Hur mår ni? Jag mår bra, va lite nere idag men de gick över tillslut.
Hela dagen har jag vart med Tanya. Jag gick hem till henne efter
jag vaknat (hon vaknar ju mycket tidigare) satt hon hade vart
vaken typ fett länge?. Hemma hos henne var vi
typ inne på datan. Senare på dagen gick vi till vivo för att handla godis fast det blev inte
bara godis utan cola och munkar också, heh. Satan vad kallt det är ute nu.Höll ju på att dö.
Aja, sen gick vi hem och åt sen kom T hit. Här spelade vi rockband och wii.
Vi har kommit på värsta coola grejen vi ska göra. Hoppas bara vi lyckas (a)

Imårn börjar skolan också.Fett panik. Vill bara bort härifrån, eller hur Tanya? Du och jag (a)

Orkar inte skriva så mkt mer.

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0