Äntligen Fredag!

Hejsan !
Nu är jag hemma efter en tråkig skoldag. Jag var jätte smart och
glömde nycklarna till skåpet hemma idag så jag kunde ju inte jobba så mycket.
Där imot var det inga speciella lektioner utan på två lektioner fick vi se på
en film, men jag passade på att vila istället. Tanya var rädd när vi kollade hon bah
" Carro carro vakna, Det börjar bli läskigt, kan du hålla i mej" haha fett gulligt.

Jag är fett glad att det är fredag. Jag älskar fredagar, Jag ska se
på tv hela kvällen för det går alltid så bra pogram på fredagar =)
Men mja annars tänker jag nog bara vara hemma och lata mig eller så drar jag hem till någon
men jag tror inte att jag orkar därmed att jag har as ont i huvudet.

Just nu smsar jag med Andrea <3  Det var evigheter sen jag var med henne.
Måste vara med henne någon dag :)
Men alldeles stax hade jag tänkt att börja kolla på film. kuligt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken göllig design du har gjort <333

du får hjälpa mig ngn gång



//// Tanya

2009-01-30 @ 20:06:48
Postat av: Caroline

Tanya: Självklart babe <3

2009-01-30 @ 21:14:35
URL: http://caarolinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0