Måndag

Hejsvejs! Hur mår ni?
Jag lyckades faktiskt gå upp mycket tidigare idag en alla andra dagar.Jag gick
väl upp runt halv 10 och gick och la mig runt 2 igår.De va tänkt att jag skulle lägga mig
tidigare men jag somnar ju inte vilket fal som helst så runt 2 la jag mig.

Vid 12 åkte idag Jag,syster och mamma till farsta centrum och handlade lite.
Sedan begav vi oss vidare till en kinaresturang.Himla gott var det.
På resturangen frågade hon i kassan om vi ville ha cola och vi svarade ja,
sedan ser vi att hon står och häller upp ifrån en peppsi flaska.Vissa kanske
ser cola och peppsi som samma sak, men de är en sån jäkligt stor skillnad.
Hursom helst så var det iallafall jätte mysigt där ;)

På vägen hem stannade vi till i en mataffär, där handlade vi godis och lite annat.
Sen åkte vi hem.När jag kom hem Tittade på tv och pratade lite på msn,därefter
spelade jag rockband, klarade expert på en låt.Ville bara säga det :)


Jag och syster. Bilden är då omgjord och den blev ju inte direkt bra.heh.

kram ♥

Kommentarer
Postat av: Mattias

Eftersom det var du som gick upp först antar jag att det var du din rackare som väckte min älskling! FY, stygg flicka!!!



Angående kärringen i kassan, varför sa ni inte ifrån? Hur svårt ska det vara att säga: EY IDJUT jag sa cola inte peppsi! Jag vill ha "den här" drickan istället. Jag är också rätt trött på idjuterna som tror att cola å peppsi är the same. Man borde skalla dom hela högen.



"carro: klarade expert på en låt." vilken låt och instrument var det? Vad spelar du oftast och vilken svårighetsgrad ligger ni alla på där hemma? Själv ligger man å pumpar Expert på bas/gitarr samt Expert/Hard på trummor å Medium/Hard på sång. /skryt :P



Föressten, vad fan gjorde du med bilden på dig å Sandra??? Den är ju helt mongo? :S Kan du skicka originalet till mig? :P



2009-01-06 @ 14:26:17
URL: http://zimbabves-pressbyra.se
Postat av: Caroline

Haha jag väckte faktiskt inte henne.



Varför vi inte sa ifrån vet jag faktiskt inte (a)



Låten heter Say It Ain't So,körde på gitarr/bas.Alla ligger på olika nivåer.

Höhö jag vet sandra har berättat om hur bra du är och försöker nu bli typ lika bra.Föresten ofta du sjunger.hahaha (:



Tystmerej skrev ju att bilden inte blev bra (a)

Jag vet inte om jag har kvar den riktiga bilden.Kan ju inte skicka den via bloggen vilket fall som helst.

2009-01-06 @ 15:44:08
URL: http://caarolinnes.blogg.se/
Postat av: Mattias

Uhm... körde du gitarr och bas samtidigt å klara det på expert? Fett skillat, det klarar inte ens jag :P. Att bli lika bra som mig är väll inget mål? Jag tycker du ska sattsa högre än så^^. Själv är man inte nöjd med hur man spelar, satt liksom med en polare 8 timmar i sträck och lirade igår för att bli bättre :P. Såklart jag sjunger! Det är ju kul. Det är fett bra också man tränar stämmbanden och rösten! När jag sjöng som mest var det expert som gällde, men efter att ha gått tillbaka till gitarren så ligger man nere på medium igen å får värsta målbrottsrycken :P.



Men iaf, tillbaka till det jag är ute efter, BILDEN! Om du nu såg att det du ändra på bilden blev helt stört, varför sparade du den då, och ännu värre publicerade den på din blogg? Du hade liksom kunnat gått tillbaka å ändra den rätt. Vad försökte du göra egentligen:P? Såklart du inte kan skicka den via bloggen, finns ju jätte funktioner som jag saknar här. Men iaf jag fyllde ju i min e-mail, ser inte ens du den? Du kan ju bifoga den där eller annars kan du bara be syrran skicka den ;P

2009-01-06 @ 19:46:41
Postat av: Caroline

Haha du fattar vad jag menar med gittar/bas (a)

Bli lika bra som dig,Jo de är sandras mål.Själv har jag ju inte ens sätt dig spela ;)

omg 8 timmar, typ beronende?:S

Hahaha, slår vad om att när du sjunger så låter det falskt :P Medium är väl endå inte så värst dåligt de heller?



De där med bilden då,De gick inte att "ångra" när jag gjorde bilden. så farlig ser den faktiskt inte ut (a), Jo jag ser e-mailen men jag kan skicka bilden till sandra istället. blir lättare så..tror jag ;)

2009-01-06 @ 20:22:19
URL: http://caarolinnes.blogg.se/
Postat av: Sebbe

AHAHAH! matte vare inte du som var uppe i 2 dygn o spelade?.. o lilla cajjo e väll förlite för att bära gitarren ;)(A)

2009-01-06 @ 20:45:53
Postat av: Caroline

Hahaha..Jag är inte för liten för att bära den :D

2009-01-06 @ 20:52:31
URL: http://caarolinnes.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sebbe tror de är bäst att hålla sig lite undan. Seriöst snack pågår mellan dessa två själar ;) Men du sitter ju och kör så du behöver inte direkt bära den Carro :P

2009-01-06 @ 21:15:22
Postat av: Sebbe

de tror jag nog;)

2009-01-06 @ 21:19:25
Postat av: Mattias

8 timmar var väll inte så farligt? :P Beroende tror inte jag att jag är. Jag spelade ju career med en polare å vi hade så jävla kul att vi glömde bort tiden lite, sen när vi båda blev skit hungriga och trötta eftersom vi båda hade vart uppe i ca 26 timmar så fick det räcka. Fast lite spelsug hade jag ju, och så fort man är sugen på något inom spel och dator världen så kallas det beroende... suck, jävla samhälle som inte förstår:P. Det är ungefär som att säga att jag är beroende av en sport om jag längtar lr är sugen på att gå dit å träna.

Skulle jag sjunga idag skulle det låta falskt som in i helvette ja... Var trotts allt ett tag sedan man använde stämmbanden på den nivån, och speciellt nu efter man haft körtelfeber och halsen precis reparerats sig. Jag antar att du hört någt från syrran om det där. Men förut när jag sjöng på expert en kort period lät det bra fast det tog en jävla tid å träna upp rösten till den nivån :P



Eh medium? WTF... Allt under 90% på Expert är dåligt(gäller alla instrument):P. I vart fall med gamerpolarna jag spelar med. Sen har man ju polare som man spelar vissa kvällar med som kör lite för att det är kul å då lirar de på easy/medium men det är rätt intressant å se hur mycket bättre man själv blivit sen man började. Har ju trotts allt legat å borrat på medium jag med!



Sebbe, varför myttar du för vadå 2 dygns spelande? Tror du jag spelade alla dom timmarna lr? :P Hade det vart för ett år sen okej då, men inte idag. Gick upp typ 12 ena dagen å la mig halv 7 dagen efter :P Det är typ 30½ timme lol :P. Jag msna snacka i vent och ventrilo stor del av tiden faktist. Å sen wowa jag å rock banda resten av tiden ;P wow 3 timmar rock band 8 ftw. Nej, jag gillar inte att spela >_<



Föressten sebbe jag tror carro behöver hjälp när hon lirar, det är för långt avstånd mellan knapparna å strammen på gitarren så hon måste nog han någon som tapar lr strammar åt henne xDxDxD

2009-01-06 @ 21:48:05
Postat av: Sebbe

Måste du typ skriva en helt ny bibel, du får tänka på att visa har nått så onödigt som dyslexi ;/ o vadå myttar :P du sa ju att du var uppe i 2 dygn :D

2009-01-06 @ 22:00:37
Postat av: Caroline

"8 timmar är väl inte så farligt" nejnej värkligen inte :s haha men hallå du är väl beroende av sport också? lite sånt har man ju hört från sandras håll.

Jadu, jag har hört att du haft körtelfeber :/ tråkigt tråkigt.Men du är säkert jätte bra på att sjunga..hahaha.



Jag hade ju lägre en 90%, hade 85% heh.

Haha jag är nog bättre en alla er..skulle jag tro :)







2009-01-06 @ 22:09:00
URL: http://caarolinnes.blogg.se/
Postat av: Mattias

Det blev för mycket text i denna lilla ruta å så ser jag nu att man kan göra den större, fan va less jag blir... ännu en anledning till att hänga sig lol.



Aja du påpeka att du inte sätt mig spela. Titta på länken här när jag spelar med brorsan å 2 polare. Här snackar vi kvalité på spelandet :P



http://www.youtube.com/watch?v=VQloX6uCWaI&fmt=18

Jag längst till vänster på bas, brorsan i mitten på trummor och åke/alek som är en polare på gitarr samt oskar som också en polare på sång, alla lirar på expert (ja även sången) förutom jag som just på den där inspelningen körde på hard, var för dålig då :P Är iaf bättre idag å klarar den på expert numera. Men men där ser du iaf hur jag spelade för ett tag sen å hur jag lirar på mina dåliga dagar now a days :)

2009-01-06 @ 22:09:40
Postat av: Sebbe

Prata inte så mkt matte ^^. vill du att vi ska visa empati o be att du inte ska hänga dej :/ vette fan matte, om jag endå hade lite empati, men om du hänger dej, lovar du att köpa ett rep till mej också? :D(A)

2009-01-06 @ 22:22:59
Postat av: Caroline

Sebbe liten och kan inte läsa så mycket :/



aa jag ska kolla på länken ;)

2009-01-06 @ 22:25:30
URL: http://caarolinnes.blogg.se/
Postat av: Sebbe

jaaa... :( har ju dyslexi ;/

2009-01-06 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0