Fredag

Tjeniz, Äntligen är det helg.Dagen idag har vart helt ok.
Mådde illa iskolan eftersom jag var så trött men Tanya gjorde ju de hela bättre ;)
Vi flummade mest runt och sista lektionen hade vi as kul.
Efter skolan så åkte jag och T till stan. Vi började med att fika, Mys.
Sen gick vi in i massor med affärer. Träffade på massa konstigt folk också.
De fick följa med lite grejor hem också.

Snart börjar Let's Dance och blondinbella ska vara med.Det måste man ju se.





Tanya. (inge smink) var tvungen att skriva det sa hon xD

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Tanya

fett söt du e där men ta bort bilden på mig ser ut som ett jävla fetto :(

2009-01-13 @ 16:28:50
Postat av: tanya

fast de är du alltid (L) ;)

2009-01-13 @ 16:34:11
Postat av: Linn

Fett sööt Carro<3

Älskar dig kram LILLSTIINA!

2009-01-13 @ 18:13:12
Postat av: Lillan

puuuh... trodde jag var den enda som hon kallade liten :P

2009-01-13 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0